Garantie
U geniet een wettelijke garantie van 6 maanden mits u het aankoopbewijs kunt overhandigen. De garantie dekt de kosten op het arbeidsloon en de onderdelen welke nodig zijn om het gebrek aan uw sieraad te herstellen.
Garantieprocedure
Is er iets mis met een product en meent u in aanmerking te komen voor garantie? Volg dan de volgende stappen:
- Het is belangrijk dat u eerst contact opneemt met onze klantenservice via 0172-740995 (ma t/m vr: 9:30 uur tot 16:30 uur) of info@mooieassieraden.nl. Neemt u contact op via email? Voeg dan ook de email met de factuur van de aankoop en een scherpe foto toe waarop duidelijk zichtbaar is wat er mis is met het product. Zonder deze factuur en foto zullen wij uw klacht niet in behandeling kunnen nemen.
- Stuur het product pas op zodra u contact met ons heeft gehad.
- Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur het product inclusief duidelijke beschrijving van de klacht (bijvoorbeeld de oorspronkelijke email) en de aankoopbon naar ons retour. Zonder deze beschrijving en (kopie van) de factuur kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen. Eventueel kan na contact met de klantenservice een afwijkende procedure zijn afgesproken.
- Zorg ervoor dat u de producten voldoende gefrankeerd opstuurt. De eventuele kosten om het product naar ons te verzenden zijn voor uw rekening. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor beschadiging of vermissing tijdens het transport.
Uitzonderingen garantie
Er zijn enkele uitzonderingen waarop wij geen garantie geven:
- Beschadiging, verkleuring, breuk en/of draagschade die is ontstaan nadat het sieraad door u in gebruik is genomen valt nimmer onder de garantie. Dit geldt ook als een ketting breekt tijdens het dragen. U dient het sieraad daarom altijd eerst goed te controleren op fouten of gebreken alvorens u het sieraad in gebruik neemt.
- Onze sieraden zijn niet geschikt om tijdens het sporten te dragen, als ook niet geschikt om tijdens activiteiten met water zoals bijvoorbeeld douchen of zwemmen te dragen. Wij geven geven geen garantie op sieraden die dan beschadigen, opengaan of waar vocht in komt.
- Wij geven geen garantie op het verlies van strass of swarovski steentjes, tenzij deze bij ontvangst van uw bestelling al niet aanwezig waren. Sieraden met steentjes (zoals strass of swarovski) zijn iets kwetsbaarder dan sieraden zonder deze steentjes. De steentjes zijn stevig vastgelijmd en zullen in principe goed vast blijven zitten. Deze steentjes kunnen echter altijd loslaten als het sieraad grof wordt gebruikt, hard tegen een ander object wordt aangestoten, wordt blootgesteld aan sterke temperatuurverschillen of aan vloeistoffen. Hier geven wij geen garantie op.
- Wij geven geen garantie op producten of onderdelen die u tijdens het dragen bent verloren en daardoor niet kunt overhandigen voor de garantie.
- De volgende onderdelen van horloges vallen buiten de garantie: het glas, de kroon/schroef, het horlogebandje en de batterijen
Wij hebben nog enkele tips om uw sieraden langer mooi te houden.
- Doe uw sieraden tijden activiteiten zoals douchen, sporten, afwassen en zwemmen af.
- Na het aanbrengen van haarlak, parfum, creme, e.d. kunt u het beste minimaal 10 minuten wacht alvorens u uw sieraden omdoet.
- Breng het sieraad niet in contact met huidoppervlakte waar u haarlak, parfum, creme, e.d. heeft aangebracht
- Tijdens warme perioden kunt uw sieraden het beste afdoen i.v.m. transpiratie.